مجموعه شهربانو افتتاح شد
*آیین افتتاح و بهره برداری از مجموعه فرهنگی فراغتی شهربانو در قالب یکصد و نود و پنجمین پویش امید و افتخار مدیریت شهری در منطقه۱۶ برگزار شد.*
به گزارش روابطعمومی شهرداری منطقه ۱۶، حسین کاشانیپور از افتتاح مجموعه فرهنگی فراغتی شهربانو خبر داد و گفت: این مجموعه با غریب به ۵۰۰۰ متر مربع و امکانات گسترده مخصوص بانوان و دختران منطقه و شهر تهران در منطقه۱۶ در ایام مبارک ولادت صدیقه طاهره (س) افتتاح گردید.
کاشانیپور در آیین افتتاح و بهره برداری از مجموعه بزرگ شهربانو گفت: با افتتاح این مجموعه به دست مادر شهید نیک بین، خدمات گستردهای برای بانوان و دختران تهرانی امروز در منطقه ۱۶ کلید می خورد.
وی افزود: مجموعه فرهنگی فراغتی شهربانو با ظرفیت فوق العاده برای خدمت به بانوان و دختران منطقه۱۶ و تمام شهر تهران با امکانات گستردهای افتتاح می شود تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم تهران بخصوص بانوان و دختران ارائه کنیم.
گفتنی است این مجموعه با متراژ غریب به ۵۰۰۰ متر مربع در منطقه ۱۶ امکانات ویژه ای برای بانوان و دختران فراهم می کند که با تلاش های شبانهروزی و بی وقفه مدیریت شهری در راستای تحقق هدف خدمت شایسته به شهروندان منطقه به مرحله اجرا درآمد که داری فضاهایی همچون باشگاه ورزشی، مهد کودک، سالن آمفی تئاتر، آموزشگاه، کلاس های آموزشی، کتابخانه، استخر، کافی شاپ، رستوران، مرکز خلاقیت و نوآوری و بوستان بانوان می باشد.
#حسین_کاشانی_پور
#صدونودپنجیمن_امیدوافتخار
#شهربانو
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶ #تهران_شهر_تلاش_و_سرزندگی
#دیار_قهرمانی_و_افتخار
#مهدشهدایدانشآموز
ارتباط با ما
https://zil.ink/tanin16
افتتاحفاز۲مجموعهشهربانو نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم