*اردوی آموزشی گل و گیاه ویژه بانوان محله نازی آباد ناحیه۲*
در راستای ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶ مجید شمسه شهردار ناحیه از برگزاری اردوی آموزشی با هماهنگی خانه آموزش های شهروندی محله نازی آباد در مرکز کلینیک گل و گیاه منطقه۱۶ خبر داد.
وی در ادامه بیان نمود: اردوی آموزشی با هدف آشنایی بانوان با نحوه پرورش گل های آپارتمانی به منظور ایجاد فضایی با طراوت و سرسبز در محیط زندگی آپارتمان نشینی در مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۱۶ در روز چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴ برگزار شد.
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
پرورش گل های آپارتمانی نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم