* برپایی جشنواره غذای سالم با حضور بانوان محله نازی آباد در بوستان شهربانو ناحیه۲ منطقه۱۶*
در راستای اهمیت استفاده از غذای های سالم و سنتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶ مجید شمسه شهردار ناحیه از برپایی جشنواره غذای سالم با هماهنگی سرای محله نازی آباد در بوستان بانوان در روز چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴ خبر داد.
گفتنی ست جشنواره غذای سالم با هماهنگی مسئول تسنیم سرای محله نازی آباد با تهیه بیش از ۲۰ نوع غذای سالم به منظور ترقیب خانواده ها به پخت غذاهای سالم و سنتی اقوام ایرانی و تاثیر آن بر سلامت جسمی افراد با حضور بانوان محله نازی آباد برگزار گردید.
لازم به ذکر است طی این برنامه که با حضور گماری مدیر محله نازی آباد برگزار گردید از نفرات برتر تقدیر شد.
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#سرای_محله_نازی_آباد
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
جشنواره غذای سالم نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم