اجرای طرح رصد و پایش با حضور رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۶ و شمسه شهردار ناحیه۲ در سطح محدوده انجام شد.
مجید شمسه شهردار ناحیه۲ منطقه۱۶
از اجرای طرح رصد و پایش از خیابان بابایی و خیابان اکبر مشهدی با حضور رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست در روز دوشنبه ۷ مهر ۱۴۰۴ خبر داد.
گفتنی ست طی اجرای این طرح که با حضور مدیران ادارات خدمات شهری منطقه۱۶ و مدیران ادارات ناحیه۲ برگزار گردید، رشیدی معاون خدمات شهری با حضور در میدان بازار دوم و بازدید از خیابان بابایی و اکبر مشهدی ضمن ابراز رضایتمندی در خصوص رسیدگی به نگهداشت شهر توسط مدیران شهری، مواردی چون، ترمیم تشتک درختان، حذف تنه های درختان، مرمت و رنگ آمیزی جداول، نصب وسایل بازی کودکان در میدان بازار اول، رفع خطر درختان خشک را مطرح نمود.
لازم به ذکر است در این بازدید ملازاده رئیس اداره خدمات شهری منطقه، علی بخشی رئیس اداره فضای سبز منطقه، پیچ گاه رئیس اداره پسماند، شکیبا رئیس اداره مسیل ها و قنوات منطقه، ساری رئیس اداره زیبا سازی منطقه، زینلی رئیس اداره ساماندهی منطقه، یعقوبی معاون ناحیه۲، حاجیان رئیس اداره خدمات شهری، ابروزن رئیس اداره فنی، عمران و ترافیک، رضایی رئیس اداره شهرسازی، شیر محمدی رئیس اداره ۱۳۷، اله کرمی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه، ایمانی ناظر فضای سبز، رفیع مسئول واحد زیبا سازی ناحیه حضور داشتند.
نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم