**پیام تبریک دکتر حسین کاشانی پور به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد**
پيامبرصلي الله عليه وآله :
*إنَّ السَّعيدَ كُلَّ السَّعيدِ حَقَّ السَّعيدِ مَن اَحَبَّ عَلِيّاً في حَياتِهِ و بَعدَ مَوتِهِ*
*سعادتمند حقيقي كسي است كه علي را در حيات او و پس از رحلتش دوست بدارد*
ولادت باسعادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، اسوه عدالت، شجاعت و مردانگی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام والای مردان و پدرانی است که با تلاش، تعهد و مسئولیتپذیری، نقش مؤثری در خانواده و جامعه ایفا میکنند.
اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، به شهروندان عزیز تهران بخصوص شهروندان عزیز منطقه ۱۶ دیار قهرمانی و افتخار و همکاران عزیز شهداری منطقه ۱۶ ، از زحمات صادقانه و تلاشهای ارزشمند همکاران گرامی شهرداری منطقه ۱۶ که با روحیه خدمتگزاری، صداقت و وجدان کاری در مسیر توسعه و آبادانی شهر گام برمیدارند، صمیمانه قدردانی میکنم.
بیتردید، تلاشهای شما همکاران ارجمند در ارتقای کیفیت خدمات شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، برگ زرینی در کارنامه مدیریت شهری منطقه است و امید است با تأسی به سیره مولای متقیان حضرت علی (ع)، در مسیر خدمت به مردم و تحقق شهری شایسته، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.
از درگاه خداوند متعال، سلامتی، توفیق و عزت روزافزون شما و خانوادههای محترمتان را مسئلت دارم.
*حسین کاشانیپور*
شهردار منطقه ۱۶
دکتر حسین کاشانی پور میلاد حضرت علیشهردار منطقه ۱۶ نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم
سلام به دکتر کاشانی پور شهردار مردم مدار
شاد و تندرست باشید🌹
