*برپایی میز خدمت به مناسبت هفته سالمند در محله نازی آباد#ناحیه۲*
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶ مجید شمسه شهردار ناحیه از برپایی میز خدمت به مناسبت هفته سالمند در بوستان سردار جنگل در روز سه شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۴ خبر داد.
وی در ادامه بیان نمود: برپایی میز خدمت با هماهنگی خانه سلامت محله نازی آباد با حضور کارشناسان سلامت با هدف پیشگیری از بیماری ها در دوران سالمندی همراه با اقداماتی چون، اندازه گیری فشارخون، تست قند خون، مشاوره تغذیه و مشاوره فردی در بوستان سردار جنگل برپا شد.
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#هفته_سالمند
#خانه_سلامت_محله_نازی_آباد
#سرای_محله_نازی_آباد
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
میز خدمت نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم