*جنگ روز سوم، در نازی آباد چه گذشت*
*از حمله آمریکای جنایتکار تا خروش مجدد مردم در دومین شب عزاداری*
️ پس از بازدید میدانی آقای حسین کاشانی پور شهردار منطقه۱۶ و ابلاغ دستورات لازم از محل حادثه، همکاران از همان ساعات اولیه به جمع آوری آثار تخریب که در کوچه ها بود پرداختند و خیابان های اطراف محل حادثه را پاکسازی کردند.
️ دیروز ما هم شاهد مداخله بشردوستانه آمریکای جنایتکار بودیم! سازمان تروریستی آمریکا یک ساختمان را در این حوالی مورد اصابت قرار داد. دقایقی پس از حادثه امدادگران همشهریان بی گناه مجروح را به مراکز درمانی بردند.
️ در خیابان اما پس از افطار و نماز مغرب و عشا در دومین شب برگزاری اجتماعات، مردم وطن دوست و شهیدپرور منطقه ۱۶ با در دست داشتن پرچم های سه رنگ و تصاویر امام شهید در میدان بازار دوم نازی آباد گرد هم آمدند و پس از ذکر مصیبت آل الله توسط مادحین اهل بیت(ع)، ندای الله اکبر سر دادند، جمعیت همچون روز گذشته حیدر حیدرگویان در خیابان های اصلی منطقه راهپیمایی کردند.
️ صدا و سیما و رسانه ها نوشتند، در نازیآباد سیل جمعیت تمامی ندارد.
#روایت_روزهای_جنگ
شهید امام خامنه ای جنگ نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم