*تجلیل از ۲۲۳ مدیر، کارمند و کارگر نمونه مناطق ۲۲ گانه در فصل سوم*
محمد رسول سوداگر، مشاور عالی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اعلام کرد که در سهماهه سوم سال ۱۴۰۴، ۲۵ مدیر و ۱۹۸ کارمند و کارگر منتخب از مناطق ۲۲گانه و نواحی ۱۲۴گانه پایتخت بر اساس شیوه نامه ابلاغی " انتخاب كارمندان برگزيده معاونت هماهنگي و امور مناطق، مناطق ۲۲گانه و ادارات كل معاونت" امروز در خانه شهر(بلدیه) معرفی و تقدیر میشوند.
به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق سوداگر گفت: بر اساس شیوه نامه ابلاغی معاونت هماهنگی و امور مناطق که از فروردین ماه تدوین و ابلاغ شد مقرر گردید در هر فصل برابر سهمیه اعلام شده از سوی شهرداران مناطق به جهت تقدیر از زحمات آن عزیزان در منطقه، در فصل سوم تعداد ۲۲۳ نفر از کارمندان، کارگران و مدیران نمونه طی مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
مهام [معاونت هماهنگی و امور مناطق]
[سایت](https://manategh.tehran.ir) | [بله](https://ble.ir/tehranregions) | [ایتا](https://eitaa.com/TehranRegions) | [تلگرام](https://t.me/tehranregions) | [اینستاگرام](http://instagram.com/tehranregions) | [آپارات](https://www.aparat.com/tehranregions) | [یوتیوب](http://youtube.com/@TehranRegions)
تجلیل از مدیران کارمندان کارگران نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم