* ذکر یا فاطمه در مدارس محله نازی آباد طنین انداز شد.*
بر پایی مراسم سوگواری به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در مدرسه دوازده محرم با هماهنگی معاون پرورشی و شهردار مدرسه دوازده محرم ناحیه۲ منطقه۱۶
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶؛ مجید شمسه شهردار ناحیه، فعالیت شهرداران مدارس را در اجرای برنامه های مناسبتی یکی از مهم ترین فعالیت های تربیتی و پرورشی به عنوان نقطه قوت در هدایت نوجوانان به ایمان راسخ دانست.
گفتنی ست مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نذری با مشارکت نوجوانان فاطمی در دبیرستان دوازده محرم با مشارکت خانه آموزش های شهروندی سرای محله نازی آباد برگزار گردید.
زمان: ۲ آذر ۱۴۰۴
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#خانه_آموزش_های_شهروندی
#سرای_محله_نازی_آباد
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
ایامفاطمیه نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم