* اولین جلسه قرارگاه ایران با حضور مجید شمسه شهردار ناحیه۲ برگزار شد.*
جلسه قرارگاه ایران در راستای شناسایی و دعوت از گروه های داوطلب محلی به منظور مدیریت بحران در سطح محله با توجه به شرایط کنونی جنگ در ساختمان شماره ۲ سرای محله نازی آباد در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۴ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶؛ مجید شمسه شهردار ناحیه، ضمن برگزاری جلسه نسبت به فراخوان در خصوص جذب و مشارکت گروه های داوطلب محلی به منظور خدمت رسانی به شهروندان و اهمیت آن در مدیریت بحران با استفاده از ظرفیت های گروه های داوطلب مردمی تاکید نمود.
گفتنی است، طی این جلسه که با حضور مولایی رئیس اداره ایثارگران منطقه۱۶، شفابخش رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه، نماینده ائمه جماعات محله نازی آباد، ده بزرگی رئیس هیئت امنای محله نازی آباد و گماری مدیر محله نازی آباد برگزار شد، حاضرین در جلسه به منظور پیشبرد موارد مطرح شده نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات و همچنین تلاش حداکثری در انجام اقدامات به منظور شناسایی و سازماندهی گروه های مردمی با تخصص های فرهنگی، اجتماعی، درمانی، خدماتی را مطرح نمودند.
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#قرارگاه_ایران
#سرای_محله_نازی_آباد
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
قرارگاه ایران نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم