زاکانی: *حقالسهم تهران از ۵ پادگان داخل شهر ۶۵ درصد است*
شهردار تهران گفت: قدرالسهم پنج پادگان تهران به طور متوسط ۶۵ درصد است و ۳۵ درصد هم سهم نظامی ها از این پنج پادگان است که طبق تفاهم انجام شده تقسیم خواهد شد.البته از این پادگانها، نیروهای نظامی قدر السهمی را میگیرند و به شهرک تبدیلش میکنند و آن بخشی را که مربوط به شهرداری است، فضای سبز خواهد شد.
مهام [معاونت هماهنگی و امور مناطق]
[سایت](https://manategh.tehran.ir) | [بله](https://ble.ir/tehranregions) | [ایتا](https://eitaa.com/TehranRegions) | [تلگرام](https://t.me/tehranregions) | [اینستاگرام](http://instagram.com/tehranregions) | [آپارات](https://www.aparat.com/tehranregions) | [یوتیوب](http://youtube.com/@TehranRegions،)
نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم