* به منظور کاهش آسیب های اجتماعی ویژه نوجوانان برگزار شد.*
با حضور کارشناس آسیب های اجتماعی در دبیرستان شهدای هویزه در روز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶ مجید شمسه شهردار ناحیه از اجرای جلسات کارگاهی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در دبیرستان شهدای هویزه با حضور کارشناس آسیب های اجتماعی خبر داد.
گفتنی ست نوجوان با طی کردن دوران کودکی و رسیدن به مرحله نوجوانی و جوانی پای در بحرانی ترین دوران زندگی خود می گذارد، دورانی که از چشم گفتن بی چون و چرا به والدین و سایر افراد به غرور و تکبر و در عین حال استقلال در زندگی ختم خواهد شد، این دوران علاوه بر روحیه استقلال طلبی اگر در مسیر صحیح قرار نگیرد و در طی مسیر با ناملایمات همراه شود می تواند نوجوان را به سوی آسیب های اجتماعی سوق دهد، آسیب هایی که خسارات جبران ناپذیری هم برای فرد و هم برای خانواده و اجتماع به همراه خواهد داشت.
لازم به ذکر است جلسات کارگاهی در راستای اجرای طرح ده در صد با هماهنگی مسئول آموزش های شهروندی سرای محله نازی آباد برگزار گردید.
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#خانه_آموزش_های_شهروندی
#سرای_محله_نازی_آباد
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
کاهش آسیب اجتماعی نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم