صفحه نخست درباره ما ورود عضویت lanuage icon
پرچم ایران
فارسی
پرچم عربستان
العربي
پرچم ترکیه
English
پرچم ترکیه
Türkçe
تهران سهمی از اتوبوس های دولتی در آبان ماه نداشتهاست
list
تهران سهمی از اتوبوس های دولتی در آبان ماه نداشتهاست

*تهران سهمی از اتوبوس‌های دولتی در آبان‌ماه نداشته است*

شهردار تهران گفت: در مدت اخیر دولت به شهر تهران اتوبوس تحویل نداده است.
علیرضا زاکانی در مورد تحویل هزار و ۳۲۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری از سوی دولت در آبان ماه ۱۴۰۴، اعلام کرد: دولت در آبان ماه هیچ اتوبوسی به ما تحویل نداده است.

گفتنی است فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در روز سه شنبه -سوم دی‌ماه ۱۴۰۴- در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود: تحویل هزار و ۳۲۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری، دو هزار و ۶۰۴ دستگاه خودروی عمرانی، ۳۸۴ دستگاه خودروی آتش‌نشانی و یک‌هزار دستگاه نیسان کمپرسی در آبان‌ماه انجام شده است اما با توجه به اعلام شهردار پایتخت، تهران سهمی از این اتوبوس‌ها نداشته است.

بنابر آنچه سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در سیصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورا اعلام کرد، در دوره ششم مدیریت شهری ۲۷۱ دستگاه اتوبوس از سوی دولت به شهر تهران اختصاص یافت

[معاونت هماهنگی و امور مناطق]
[سایت](https://manategh.tehran.ir) | [بله](https://ble.ir/tehranregions) | [ایتا](https://eitaa.com/TehranRegions) | [تلگرام]

اتوبوس هایدولتی نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم

جهت ثبت دیدگاه وارد سامانه شوید