*تهرانی ها به یاد رهبر شهیدشان در چیتگر درخت کاشتند*
مراسم درختکاری در منطقه ۲۲ همزمان با ۱۵ اسفندماه با نام و یاد رهبر شهید میهن اسلامی در بوستان جنگلی چیتگر با حضور زاکانی شهردار تهران،گودرزی معاون خدمات شهری ، خسروی شهردار منطقه ۲۲، شهروندان و فعالان محیط زیست و با کاشت هزاران اصله غیرمثمر برگزار شد.
کاشت ۲۵هزار اصله نهال غیرمثمر در بوستان چیتگر تا پایان سال از جمله اهداف مدیریت شهری جهت حفظ و گسترش فضای سبز از ماههای گذشته و قالب سومین مرحله از پویش احیای چیتگر در منطقه ۲۲ رسما کلید بخورد.
مهام [معاونت هماهنگی و امور مناطق]
[سایت](https://manategh.tehran.ir) | [بله](https://ble.ir/tehranregions) | [ایتا](https://eitaa.com/TehranRegions) | [تلگرام](https://t.me/tehranregions) | [اینستاگرام](http://instagram.com/tehranregions) | [آپارات](https://www.aparat.com/tehranregions) | [یوتیوب](http://youtube.com/@TehranRegions)
مراسمدرختکاری نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم