* همزمان با دهه ولایت و امامت، عید غدیر خم در محله نازی آباد برگزار شد.*
برگزاری مسابقات ورزشی در زمین چمن بوستان بهمن با حضور نوجوانان ورزشکار سازمان بهزیستی با همکاری سرای محله نازی آباد ناحیه۲ منطقه۱۶
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶؛ همزمان با ایام دهه ولایت و امامت، در راستای اجرای قرارگاه ایران محله نازی آباد، اجرای مسابقه فوتبال در زمین چمن بوستان بهمن برگزار شد.
در تشریح این خبر مجید شمسه شهردار ناحیه۲، ضمن تبریک به مناسبت امامت اولین امام شیعیان حضرت علی علیه السلام و اجرای درس سخاوت و بخشش از مولای متقیان، معلم فداکاری و ایثار در دستگیری از مستمندان و ایتام، فراهم نمودن امکانات ورزشی به منظور تقویت روحیه و نشاط اجتماعی و رعایت مساوات در بین نوجوانان را از نمونه های رفتار عملی دین مبین اسلام دانست، که از صدر اسلام در سیره زندگی ائمه اطهار علیه السلام به آن عمل شده است.
در ادامه طی اجرای این مسابقات شمسه شهردار ناحیه، ضمن آرزوی موفقیت برای نوجوانان ورزشکار، حمایت هم جانبه در شناسایی نوجوانان مستعد، و هموار نمودن مسیر پیشرفت این ورزشکاران را در رشته های ورزشی تا درخشش در میادین ملی و بین المللی با حضور اساتید مجرب را بیان نمود.
زمان: ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#قرارگاه_ایران_محله_نازی_آباد
#سرای_محله_نازی_آباد
#ایران_من_محله_من
#یک_ملت_یک_پرچم
#دبیرخانهراهبریمشارکتهایمحلهایشهرتهران
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
قرارگاه ایرانمحلهنازی آباد نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم