*حضور باشکوه هزاران دانشجو و استاد هنر در اختتامیه «عاملیت هنر»؛ دانشگاه به میدان تحول سیمای تهران آمد*
آیین اختتامیه نخستین جشنواره «عاملیت هنر در سیمای شهر تهران» با حضور بیش از هزار دانشجو و استاد دانشگاههای معتبر پایتخت، علیرضا زاکانی شهردار تهران، لطف الله فروزنده معاون هماهنگى و امورمناطق ، مدیران ارشد شهری و جمعی از هنرمندان در برج میلاد برگزار شد؛ رویدادی کمسابقه که جلوهای از حضور پرشور دانشگاهیان و اساتید برای نقشآفرینی مستقیم و آگاهانه در سیمای شهر تهران بود.
این جشنواره با مشارکت شهرداری منطقه شش، مناطق ۱ و ۲ ، معاونت شهرسازی و معماری، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و دانشگاههای هنر برگزار شد و بیش از هزار اثر از دانشجویان و اساتید دانشگاههای هنر و معماری به دبیرخانه ارسال شد.
[معاونت هماهنگی و امور مناطق]
[سایت](https://manategh.tehran.ir) | [بله](https://ble.ir/tehranregions) | [ایتا](https://eitaa.com/TehranRegions) | [تلگرام](https://t.me/tehranregions) | [اینستاگرام](http://instagram.com/tehranregions) | [آپارات](https://www.aparat.com/tehranregions) | [یوتیوب](http://youtube.com/@TehranRegions)
دانشگاهبهمیدانتحولسیمایتهرانآمد نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم