*استمرار در اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در محدوده ناحیه۲*
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶ مجید شمسه شهردار ناحیه از اجرای مستمر طرح جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان و معتادین متجاهر با هماهنگی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه خبر داد.
وی در ادامه افزود: اولین قدم در مدیریت شهری ایجاد امنیت و آرامش جهت حضور شهروندان در اماکن تفریحی و میادین شهری ست، مشاهده افراد بی خانمان و معتادین متجاهر علاوه بر به خطر انداختن امنیت شهروندان جلوه ای نازیبا در محلات ایجاد می کند، جمع آوری و ساماندهی این افراد و انتقال آن ها به مراکز بازپروری علاوه بر بالا بردن امنیت اجتماعی شهروندان، کمک به بازگرداندن سلامت جسمی و روحی افراد بی خانمان و معتادین متجاهر است.
لازم به ذکر است کارشناسان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه با مشارکت عوامل گشت طرح حامی شهر مرکز خدمات اجتماعی منطقه۱۶ ضمن گشت مستمر در سطح محدوده نسبت به جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان و معتادین متجاهر در بوستان سردار جنگل، بلوک های رهنی اقدام کردند.
نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم