برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ایران توانست پایگاه های آمریکا را نابود کند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: برای اولین در طول تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم، در ۷۸ سال گذشته هیچ کشوری جرات شلیک به دیوارهای پایگاههای آمریکا شلیک کند.
ایران در ۱۴ روز گذشته، بیش ۱۰ پایگاه نظامی آمریکا به طور کامل نابود شده است.
نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم
جهت ثبت دیدگاه وارد
سامانه شوید