*مبارك شهرمون باشه*
افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد همت و شهيد اشرفى اصفهانى
با احداث این تقاطع و ایجاد دسترسیهای جدید، از جمله دوربرگردان و اتصال شرق بزرگراه همت به جنوب اشرفی اصفهانی، بخشی از بار ترافیکی منطقه کاهش یافت.
این پروژه با کاهش حدود هفت کیلومتر پیمایش اضافی، تأثیر قابل توجهی در تسهیل عبور و مرور و کاهش زمان سفرهای شهری دارد.
اين پل رو كى ساخته؟
معاونت فنى و عمران شهردارى تهران ساخت اين پروژه را بر عهده داشته است.
اين تقاطع كجاست و ساخت آن چقدر طول كشيده ؟
اين تقاطع در مسير شرق به غرب اتوبان شهيد همت ، بعد از خيابان شهيد اشرفى اصفهانى قرار گرفته و ساخت آن از سال ١٤٠٢ آغاز و پس از حدود ٢ سال در سال ١٤٠٤ به بهره بردارى رسيده است.
لازم به ذكر است در اين دوره مديريت شهرى ٥٢ تقاطع همسطح و غير همسطح ساخته شده است.
[معاونت هماهنگی و امور مناطق]
[سایت](https://manategh.tehran.ir) | [بله](https://ble.ir/tehranregions) | [ایتا](https://eitaa.com/TehranRegions) | [تلگرام](https://t.me/tehranregions) | [اینستاگرام](http://instagram.com/tehranregions) | [آپارات](https://www.aparat.com/tehranregions) | [یوتیوب](http://youtube.com/@TehranRegions)
مبارک شهرمون باشه نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم