تاکید کاشانی پور در دومین جلسه کارگروه اجرایی بازسازی منطقه ۱۶:
*تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ و حمایت از همشهریان و جنگ زدگان عزیز در دستور کار قرار گرفت*
️ دومین جلسه کارگروه اجرایی بازسازی با حضور شهردار منطقه ۱۶، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در زمینه اسکان، تعمیرات، خدمات روانشناختی و ارزیابی خودروهای آسیبدیده، بر لزوم تسریع فرآیند بازسازی و رفع موانع موجود تأکید کرد.
️ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، دومین جلسه کارگروه اجرایی بازسازی و حمایت از آسیبدیدگان جنگ تحمیلی منطقه ۱۶ به ریاست شهردار منطقه برگزار شد.
️ این نشست با حضور معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ذی ربط تشکیل گردید و دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه گزارشی از اقدامات و ارائه خدمات به آسیب دیدگان جنگ رمضان از جمله اسکان خانواده ها در هتلها، انجام تعمیرات جزیی از قبیل نصب درب، شیشه و پنجره، هماهنگی ارزیابی خودروهای آسیب دیده توسط شرکت بیمه ایران طی دومرحله، ارائه خدمات روان شناسی و بازتوانی و آخرین وضعیت برنامههای حمایتی، بازسازی واحدهای آسیبدیده و روند ارائه خدمات به خانوادههای خسارتدیده را بیان نمودند.
️ حسین کاشانی پورشهردار منطقه در این جلسه با اشاره به اهمیت تسریع در فرآیند بازسازی و رسیدگی به امور آسیب دیدگان، بر هماهنگی بیشتر میان واحدهای اجرایی، رفع موانع موجود و اولویتبخشی به خدمات فوری تأکید کرد. ایشان ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه مدیریت بحران و واحدهای پشتیبان، خواستار برنامهریزی منسجمتر برای مدیریت مراحل بعدی عملیات بازسازی شد.
️ وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، به مناسبتهای جاری شامل مباحث مرتبط با جنگ رمضان و فرارسیدن روز ۱۲ فروردین اشاره کرد و بر نقش این مناسبتها در تقویت همبستگی، افزایش روحیه همکاری و توجه به ارزشهای خدمترسانی به شهروندان تأکید نمود.
️ در پایان جلسه، تصمیماتی در خصوص تسریع عملیات اجرایی، پیگیری تخصیص منابع، و افزایش هماهنگی میان واحدهای مرتبط اتخاذ شد.
#شهرداری_منطقه۱۶
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
#تهران_شهر_تلاش_و_سرزندگی
#دیار_قهرمانی_و_افتخار
#مهدشهدایدانشآموز
ارتباط با ما
https://zil.ink/tanin16
بازسازیمناطقآسیب دیده از جنگ نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم