* نشست هم اندیشی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه۲ با کارکنان سرای محله نازی آباد*
در راستای جذب گروه های داوطلب محلی به منظور تقویت مشارکت های اجتماعی در محله نازی آباد با توجه به شرایط کنونی جنگ با حضور شفابخش رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه و کارکنان سرای محله نازی آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶؛ مجید شمسه شهردار ناحیه ضمن بیان این خبر گفت: فراخوان جذب گروه های داوطلب مردمی در خصوص اجرای برنامه های مناسبتی و اجتماعی با هماهنگی و تلاش بی وقفه مسئولین خانه های سرای محله به عنوان افراد تاثیر گزار از دل محله امکان پذیر می باشد.
وی در ادامه افزود: سرای محله در کنار سایر ارگان ها و گروه های جهادی به عنوان مرکزی است که توانسته در شرایط بحرانی با حضور کارکنانی از خود محله، فعالیت های ویژه ای در خصوص ارائه خدمات سلامت محور، برگزاری کارگاه های آموزشی و روانشناختی، همکاری لازم را ایفا نماید.
گفتنی است، در این جلسه شفابخش رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ضمن بیان برنامه های پیش رو، تاکید بر هماهنگی در خصوص تعامل مسئولین خانه ها با مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های مناسبتی و اجتماعی را مطرح نمود.
زمان: ۱۷ خرداد ۱۴۰۵
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#قرارگاه_ایران_محله_نازی_آباد
#خانه_تکافل_خدمات_اجتماعی
#خانه_آموزش_های_شهروندی
#سرای_محله_نازی_آباد
#ایران_من_محله_من
#یک_ملت_یک_پرچم
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
قرارگاه ایرانمحلهنازی آباد نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم