* برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد الرسول (ص) نازی آباد ناحیه۲*
برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت دهه دوم فاطمیه با مشارکت پایگاه بسیج خواهران مسجد الرسول (ص) و سرای محله نازی آباد در روز دوشنبه ۳ آذر ۱۴۰۴ اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶؛ مجید شمسه شهردار ناحیه، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزاری مراسم سوگواری به همین مناسبت در مسجد الرسول (ص) نازی آباد خبر داد.
گفتنی ست ویژه برنامه مراسم سوگواری با ذکر مصیبت و مداحی با حضور بانوان قرآنی محله نازی آباد همراه با فضاسازی و به تصویر کشیدن شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و احسان فاطمی برگزار شد.
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#خانه_تسنیم_محله_نازی_آباد
#سرای_محله_نازی_آباد
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
ایام فاطمیه نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم