شهردار منطقه ۱۶ خبر داد:
اقدامات معاونت ترافیک منطقه ۱۶ در روزهای جنگ بیوقفه ادامه دارد
از پیشرفت ۷۱ درصدی پروژه رفیوژ میانی برزگراه آزادگان تا نصب فوری پنل های فلزی برای ایمن سازی محدوده مراکز آسیب دیده
️ حسین کاشانیپور، شهردار منطقه ۱۶، از تداوم بیوقفه پروژههای عمرانی، ایمنی و خدماتی معاونت حملونقل و ترافیک منطقه از ابتدای جنگ رمضان تاکنون خبر داد و تأکید کرد که شرایط بحرانی جنگ خللی در روند ارائه خدمات ایجاد نکرده است.
️ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، حسین کاشانی پور شهردار منطقه، در تشریح اقدامات معاونت حملونقل و ترافیک منطقه از روز اول جنگ تاکنون، گفت: باوجود شرایط حساس و بحرانی جنگ، تمامی فعالیتهای عمرانی، ایمنی و خدماتی منطقه با جدیت و بدون وقفه ادامه یافته است. ما معتقدیم که در این شرایط، ارائه خدمات مستمر و حفظ امنیت شهروندان از اهمیت ویژهای برخوردار است.
️ وی افزود: پروژههای ترافیکی، امدادی و ایمنسازی معابر با همان سرعت و دقت گذشته در حال پیگیری هستند تا کمترین دغدغهای برای شهروندان ایجاد نشود.
️ کاشانیپور با اشاره به پروژه اصلاح هندسی رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان و احداث تکنیوجرسی که از تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ آغاز شده، توضیح داد: این پروژه با وجود آغاز جنگ، تنها یک روز به دلیل ایام سوگواری تعطیلی داشت و مابقی روزها با تلاش شبانهروزی عوامل اجرایی، پیشرفت فیزیکی حدود ۷۱ درصدی داشته است. پیشبینی میشود در صورت مساعد بودن شرایط، این پروژه تا آخر هفته به اتمام برسد.
️ او همچنین به تأمین ۴۰ عدد نیوجرسی از سوی سازمان حملونقل و ترافیک و دپوی آن در محدوده باراندازی اشاره کرد و گفت: این نیوجرسیها برای استفاده در عملیاتهای آتی آماده شدهاند.
️ شهردار منطقه ۱۶ در خصوص حادثه ایمنسازی ساختمان های آسیب دیده محدوده خیابان شهید رجایی بیان داشت: پس از حمله جنایتکارانه به این خیابان و ایجاد خسارات، بلافاصله نیروهای معاونت حملونقل و ترافیک با نصب پانلهای فلزی نسبت به ایمنسازی و محصور کردن محل اقدام کردند. این عملیات با همکاری معاونت خدمات شهری که مسئولیت پاکسازی و بازگشایی خیابانها را بر عهده داشت، به سرعت انجام شد.
حسین کاشانی پور مجید شمسه حسین هوشیار شهردار نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم