* در راستای ایمن سازی معابر در سطح محدوده ناحیه۲ انجام شد.*
به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۶ مجید شمسه شهردار ناحیه از اقدامات اجرایی اداره ۱۳۷ به منظور ایمن سازی معابر در سطح محدوده خبر داد.
وی در ادامه افزود: ایمن سازی معابر در خیابان بابایی با بیش از ۴۰ مورد از حذف زوائد فیزیکی و مرمت معابر در راستای تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری با نظارت و پیگیری جعفری رئیس اداره ۱۳۷ اجرا گردید.
زمان: ۲۸ مهر ۱۴۰۴
#منطقه۱۶_ناحیه۲
#روابطعمومیشهرداریمنطقه۱۶
ایمنسازیمعابر نازی آباد شهرداری منطقه 16 محلات من شهردارم
جهت ثبت دیدگاه وارد
سامانه شوید